איך לבחור את שעון הקיר המתאים לחלל החדר?


עיצוב פנים נהדר יכול להפוך איזור חסר ערך בבית למשהו יפהפה עם המון צבע. קירות גדולים יכולים להיות משימה קשה כשמנסים למלא אותם על-מנת לעצב את הקיר בצורה יפה. למזלנו, שעוני קיר חזרו להיכל הכבוד הראוי להם עם עיצובים מודרניים וסטייל. 


באיזה חדר כדאי לתלות שעון קיר?


הסטייל והעיצוב של שעון הקיר שתבחרו תלוי רבות בחדר שתבחרו לתלות אותו. אם אתם בוחרים שעון קיר עבור חדר הילדים, אתם צריכים לבחור שעון ססגוני, כיפי כדי להמחיש את קיר החדר. בחירת צבעים בהירים ומרגשים יקפיצו את אנרגיית החדר ואת הסביבה הלימודית שלו. 

איך לבחור את שעון הקיר המתאים לחלל החדר?

איזה גודל שעון קיר צריך להיות?


בחירת גודל שעון הקיר צריכה להיות תלויה גם בגודל הקיר וגם בגודל ההצהרה שאתם מנסים להשיג.

בחירת שעון סטנדרטי בגודל על-מנת לשפר את נראות הקיר ניתן להשיג על-ידי בחירת שעון קיר מעודן, אלגנטי שיתחבר למראה הקיר. אך אם אתם מחפשים אחר שעון קיר שיראה נוכחות ויהיה ציר מרכזי בעיצוב חלל הבית - שעון קיר גדול עם עיצוב מודרני ומרשים, עם טקסטורות מיוחדות יכול למלא בדיוק את התפקיד הזה.


איזה צבע השעון צריך להיות?


צבע הוא דרך מעולה להחיות חללים משעממים. הוספת שעון קיר צבעוני וססגוני יכול לשפר את המראה האסטטי של החדר. תחשבו על ניגודיות צבעים והדפסים כאשר אתם בוחרים שעון קיר צבעוני והשתדלו להתאים אותו בהתאם לצבעים הקיימים בחלל הבית.


איפה כדאי למקם את שעון הקיר?


מיקום השעון, לפי רוב מעצבי הפנים צריך להיות מונח בגובה העיניים. אתם אמורים לקרוא את השעון בקלות ללא כל בעיה. בהתחשב בעובדה ויש לכם שעון קיר גדול במיוחד, ניתן למקם אותו גבוה יותר בקיר כדי לקבל את תחושת הגובה של חלל החדר. כאשר אתם ממקמים את השעון, השתדלו לשמור על 20 ס"מ בין השעון לתקרה על-מנת ליצור מראה אסטטי ומרגיע בחלל החדר.



אז אחרי שכיסינו את הבסיס של בחירת שעון קיר, הגיע הזמן לבחור את שעון הקיר המושלם עבורכם.

כאשר אתם בוחרים, נסו לחשוב על התוצאה הרצויה שאליה תרצו להגיע בחלל החדר שלכם, ומה אתם מנסים להשיג. אם אתם מנסים להשיג מראה מרשים - חפשו שעון קיר גדול, מעוצב וססגוני שיחייה את הקיר וכמובן את חלל החדר עצמו.